2 Aralık 2010 Perşembe

71

insan kalbinden kaçtığı sürece istikrarlıdır..hep yazı yaşamak için durmadan çırpınanlara ne yazık.
-ye,dua et,sev-
güzel film olmuş. ;)
-cümle alıntı mı?
-hayır değil, bendeki etkisi.
-çok güzel
-aaah ah güzel de 4 mevsim geçti :)
-üzüldüm
-üzülme be üzül diye söylemedim (iç ses: kimse üzülmesin diye ne çok şeyi söylemedim)
-ha iyi o zaman
-iyi tabi, muziplik iyidir. iyimseri korur.
-doğru söylüyorsun
-haha bütün hayatın parmak uçlarımda onayliycan tabi
-boynum kıldan ince
-ay sinir oluyorum şu içinden kıl çıkan deyimlere
-valla ilk defa başımıza geliyor hemen değiştiriyorum, oğlum bak buraya..
-aman yeter tamam,
-efendim usta
-haydaa bu kim ya? ay ben uğraşamam sizinle gidiyorum

2 yorum:

nasuhguler dedi ki...

tebrik ederim güliz abla.

Estherangel dedi ki...

:) ne demek gene beklerim.